wtorek, 2 kwietnia 2013

Datos - fakty / Natalia & Klaunusia ♥

Hejoo ;)
Wreszcie, nareszcie Klaudia do mnie przyjechałaaaaaaa :3
Możemy razem napisać notkę :P
Zdecydowałyśmy się na podzieleniu się z Wami kilkoma faktami o nas <3 ;]


  Zaczynamy ode mnie ! ;-) *Natalia

1 Jestem okropnym chococholikiem ;)
2 Kocham psy, mam jednego kundelka :P Moją ulubioną rasą jest Akita Inu ;]
3 Jestem leniem...-,-
4 Mam średnią 5,0 , jestem w 2 klasie gimnazjum :*
5 Teraz oglądam lewym okiem fashion.tv, ale wcale mnie to nie interesuję, siostra włączyła :D
6 Co piątek chodzę na treningi w siatkówkę, gdzie tylko ja i moją koleżanką Olą jesteśmy tam dziewczynami, reszta chłopaków ( 18-45 lat ) :DDD
7 Kiedyś, gdy poszłam na spacer z moim psem, zaczepił się on o drut, a ja chcąc go odplątać dotknęłam brodą drut i kopnął mnie prąd :p ;DD Haha. :D ♥
8 Moim ulubionym piłkarzem jest Sergio Ramos ♥ Kocham też Gerard'a Pique i Karim'a Benzema.:) Ulubionym polskim piłkarzem jest Łukasz Piszczek :))
9 Film, który ostatnio oglądałam i mi się spodobał to : ,,Deja Vu''i ,,Idealny Facet''
10 Lubię Eminema i Maroon 5 ;)))


Teraz laptopa przejmuje Klaudia ! :D
1. Jestem Belieber ♥
2. Chciałam dostać na święta od rodziców jednorożca, którym będę hasać po zielonych łąkach. :)
3. Poszłam do szkoły o rok wcześniej i teraz jestem w 1 klasie gimnazjum.
4. Uwielbiam zbierać okulary i chodzić na zakupy. :)
5. Miałam kiedyś 3 małe szczeniaczki i razem z Natalka i Olą nazwałyśmy je Emma, Clio i Rikki. :)
6. Pragnę kiedyś pojechać na koncert Justina Biebera . ♥
7. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest geografia ;-)
8. Uwielbiam grac i oglądać piłkę ręczna, a moim ulubionym piłkarzem jest Bartosz Jurecki i Tomasz Tłuczyński. :)
9. Gdy jestem razem z Natalka często nawiedza nas głupawka i wtedy jesteśmy niebezpieczne. :)
10. W wakacje uwielbiam spędzać czas z Natalką i Olą :)




3 komentarze:

  1. świetny pomysł na posta :)
    disneyaniachanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. extra pomysł na posta :)

    diamonds44.blogspot.com skomentuj i jak ci się podoba zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń

Fajne, że piszesz. Na pewno się odwdzięczymy :)