poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Prima Aprilis :) Klaunusia ♥

 Heej ! Jak Wam mijają święta ? U mnie dobrze :) Nie spotkałam się jeszcze z Natalką, bo nasza " wiosna " zrobiła Nam wielkiego psikusa. Nie myślicie tak ? Ja lubię zimę, ale bez przesady. Powoli zaczynam mieć obawy czy nie nadejdzie wkrótce epoka lodowcowa. :) No, ale cóż. Nie mówiłam jeszcze tego Natalce, ale mam zamiar jutro do niej jechać i jeżeli mnie ugości u siebie to na pewno o Was nie zapomnimy i dodamy pierwszy wspólny post. Nie wiem jeszcze o czym będzie, ale to będzie niespodzianka dla Was.
  Z dnia na dzień jest tu Was więcej. Bardzo się cieszymy i dziękujemy Wam za to, że czytacie naszego bloga. Ja zaraziłam się blogowaniem od Natalki. :) To ona pierwsza założyła swój blog o psach. Patrzyłam jak dodaje posty, aż założyłam swój pierwszy blog. Niestety już go nie prowadzę. Był on o podróżach, bo to jest moje życie. Mogłabym żyć cały czas w podróży. Naprawdę. Jak nie wierzycie to zapytajcie się Natalki. :) Podróżowanie po świecie, zwiedzanie zakątków, o których nikt nie słyszał.. To jest życie..
Potem ja miałam dość długą przerwę w blogowaniu i pewnego dnia wpadłam na pomysł wspólnego bloga. Od razu pomyślałam o Natalce. Napisałam do niej, ona się zgodziła, no i tak powstał nasz blog. :)

To kilka zdjęć z mojej podróży.



Jeżeli chcecie coś więcej o Nas wiedzieć tu jest mój ask : http://ask.fm/claudijabeliebers6 

1 komentarz:

  1. Ja też marzę o wiośnie, a o lecie to już nie wspomnę :C

    + Obserwuję i liczę na to samo ;*

    gifura-gifuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Fajne, że piszesz. Na pewno się odwdzięczymy :)