sobota, 30 marca 2013

Easter !!/ Klaunusia ♥

 Hejka :) Co u Was słychać ? Miałam się dziś spotkać z Natalką, ale niestety nie udało Nam, a właściwie mi nie udało się do niej pojechać.. Po prostu nie mogłam. I z tego miejsca przepraszam Natalkę bardzo, sooryy :) No,ale z Natalką spotkamy się jeszcze nie raz. 
  Dzisiaj rano pojechałam z tatą do kościoła poświęcić święconkę i spotkałam połowę mojej klasy z podstawówki. Miło było ich spotkać. Potem pojechałam jeszcze dokupić kilka rzeczy, o których moja mama zapomniała. :) Gdy wracałam w radiu powiedzieli, że zmieniają piosenkę " Last Christmas " na " Last Easter " :) 
   Chciałabym w imieniu moim i Natalki złożyć Wam życzenia świąteczne i podziękować za to, że z dnia na dzień jest Was więcej. Jesteśmy tu od niedawna i zdziwiło nas pozytywnie Wasze liczne przybycie do Nas. :)
Więc :

Zdziwisz się kto? Zdziwisz się skąd?
A my Ci życzymy Wesołych Świąt!
Pomyślisz sobie, to jakaś bajka!
A my Ci życzymy smacznego jajka!
Czy jesteśmy szczere? Nie miej obawy!
Bo również życzymy miłej zabawy!

  Moim jak i Natalki hobby jest fotografowanie. Z okazji świąt postanowiłam zrobić kilka zdjęć. Może nie są profesjonalne albo ogólnie dobre, ale zrobiłam je z pasją. Myślę, że się spodobają. 







 Dla mnie te zdjęcia kojarzą się z ciepłą wiosną, słońcem, bezchmurnym niebem... Szkoda, że za oknem wygląda to tak : 



Jeszcze raz życzymy Wesołej Wielkanocy i mokrego dyngusa, no i żeby w końcu wyszło słońce i stopniał śnieg. :)



5 komentarzy:

  1. Nic się nie stało kochana :* Ale szkoda, że się dzisiaj nie zobaczymy :(
    Dołączam się do życzeń !!! *_*
    -- Natalia :)
    * aaa piękne tulipanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) miałam wenę na zrobienie kilka zdjęć a jak zobaczyłam te tulipany to po prostu od razu wiedziałam, że muszę coś z nimi zrobić :)

      Usuń
  2. cudowne tulipany, moje ulubione kwiaty! wszystkiego najlepszego dla was!
    happy ester!


    http://ikaczmarczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Fajne, że piszesz. Na pewno się odwdzięczymy :)