czwartek, 28 marca 2013

Moja Biblioteka ;) / Natalia

Siemka♥
Niedawno wstałam :P Juuuuuuż wolne :) Wczoraj była u mnie Klaudia! Niestety na krotko. :< Na szczęście już umówiłyśmy się na spotkanko w sobotę :-))))
W poniedziałek zaniosłam pani od zajęć artystycznych pracę na konkurs :) Pt. ,,Moja biblioteka''


TO JAA o.o :D

Polecę Wam parę książek, skoro mówimy już o bibliotece :D

''Marley i ja'' -------> Zakochałam się w tej książce, naprawdę godna przeczytania <:
*Marley, wyjątkowo wielki i silny labrador retriever, cierpi na nadmiar energii, demoluje dom i ogródek, kompromituje swoich właścicieli - młode, rozwojowe małżeństwo dziennikarzy. Połyka wszystko, co znajdzie się w zasięgu jego pyska, wyleciał ze szkoły tresury za brak postępów i panicznie boi się burzy. A jednocześnie jest kochanym, wrażliwym i wiernym psem, zdolnym pokazać swojemu panu, co naprawdę liczy się w życiu. *
Wg mnie 10/10 ♥








'' Truskawkowe pola'' -----> Książka, którą przeczytałam jednym tchem. Dość krótka, ale fajna :)



*Życie jest niczym niczym wielka szachownica i wszystko zależy od tego, jak rozstawimy nasze figury.
Luciana zrobiła fałszywy ruch i jej partia zbliża się do końca...
Czy dzięki desperackiej pomocy przyjaciół będzie mogła grać dalej? *

Wg mnie 8/10    :)







Mam  nadzieję, że Wy również macie już przerwę wiosenną :* Kocham taki czas. :) Na pewno dobrze go wykorzystam ! Chociaż mam dużo nauki, bo następny tydzień same sprawdziany -,- To humorek mi dopisuje :P
POZDRAWIAM :) --- Natalia :)

4 komentarze:

  1. fajny blog !!
    disneyaniachanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przeczytac Marley'a :)
    Wpadniesz? Jestem tu dośc nowa the-maddie-diary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ladny masz sweterek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Fajne, że piszesz. Na pewno się odwdzięczymy :)