poniedziałek, 11 marca 2013

Trochę o nas.. / Klaunusia

A więc jestem jedną z założycielek tego blogu. Mam na imię Klaudia. Jestem 13-latką o blond włosach. Uwielbiam Justina Biebera. Na co dzień chodzę do 1. klasy gimnazjum. Lubię słuchać muzyki, poczytać książkę.. Myślę, że jestem miłą i optymistyczną dziewczyną patrząca na świat w różowych okularach.

Zaś Natalka to 14-letnia brunetka, która kocha psy i zwierzęta. Miała ich już tyle, że ooch.. Najchętniej założyłaby schronisko :) Chodzi do 2. klasy gimnazjum. Lubi geografię. Jest zapalonym kibicem naszych siatkarzy. Natalka to zwariowana lubiąca czekoladę osoba. Może się różnimy, przeżywamy wzloty i upadki, ale nie pamiętam okresu, w którym byłybyśmy oddzielnie. Jesteśmy rodziną, ale.. ja czuję jakbyśmy były siostrami. :)

Te zdjęcia są z 2008 roku. Myślę, że Talusia się nie pogniewa. Zawsze gdy usłyszy muzykę tańczy . :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajne, że piszesz. Na pewno się odwdzięczymy :)