sobota, 16 marca 2013

O mnie♥ Nataaaalia


Hejka ! :* Tutaj Natalia ;)
Widzę, że Klaudzia się postarała i dodala zdjęcia. ;3 Ahh, jaka ja byłam mała, a przecież to tylko niecałe 5 lat temu!! :)
Dzięki Klaudia, powórciły wspomnienia...¦
No więc. :-) Jestem zwariowana. Szalona. Czasem brak u mnie jakiegokolwiek dystansu ;) Próbuję być optymistką. Udaje mi się to w południe. Rano jest jakaś masakra. :/ Moją ukochaną, najwspanialszą, niezastąpioną porą roku jest lato ! ;* Wakacje kocham tak bardzo jak. Jak Klaudzię :-* Hihi.
Kiedy wspominam czasy, kiedy miałam jeszcze ok.8 lat łzy kręcą mi się w oczach. Co to były za czasy! Beztroski...*_* Jeździło się do szkoły rowerem, wracało do domu o 13, jadło obiad i siuu na wieś :DD Tak do 20 no i lekcje :P Hah. Moja mama nigdy nie miała jakiegoś bzika na punkcie mojej nauki. Za bardzo nawet nie sprawdzała, czy odrobiłam pracę domową itp. :d Miałam luz. :)
W 1,2,3,4 klasie podstawówki nie byłam wzorowa, dopiero w 5 klasie tak poszłam do przodu, że mi tyłu zabrakło ^^ :P Żartuje ! :D Po prostu załapałam się na stypendium :* I tak oto skończyłam szkołę podstawową. Oddzieliłam sie od koleżanek i kolegów w gimnazjum (to była zła decyzja) W pierwszej klasie w pierwszym półroczu uczyłam się w pg1, w drugim semestrze się przeniosłam :) I baaardzo dobrze. Lepiej sie tutaj czuję :) Mam średnią ocen 5,0  : -* Hm .
W wakacje spędzam czas z przyjaciółmi, psem i wodą i sportem.. Kocham to. ¦ To całe moje zycie :* VoLlEyBaLl iS mY lIfE ;3 Forever :-*

To mój kochany 1,5 roczny kundelek Messi. Jeśli macie ochotę to zapraszam na mojego drugiego bloga o psach ;) http://klub.pies.pl/blogs/posts/kundelek007

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajne, że piszesz. Na pewno się odwdzięczymy :)